1.Bölüm sorumlusundan gelen Ek ders çizelgelerinin sisteme girilmesi ve tahakkuk evraklarının çıkarılması
2.Bölüm sorumlusundan gelen Nöbet çizelgelerinin sisteme girilmesi ve tahahkkuk evraklarının çıkarılması
3.Ek ders ücretleri ile ilgili olarak genel evraktan alınmış olan izin, rapor, kongre izinlerinin takip edilmesi ve peyosis sitemine girilmesi
4.Nöbet ücretleri ile ilgili olarak genel evraktan alınmış olan izin, rapor, kongre izinlerinin takip edilmesi ve peyosis sitemine girilmesi
5.Personelin katılmış olduğu kongre, toplantı, seminer, doçentlik juri ile ilgili olarak evrakların ilgili personelden teslim alınması ve geçici görev yolluklarının hazırlanması
6.Personelin yurt dışında katılmış olduğu kongre, toplantı, seminer ile ilgili olarak evrakların ilgili personelden teslim alınması ve yurt dışı geçici görev yolluklarının hazırlanması
7.Bölüm sorumlusundan gelen eğitim faaliyet çizelgelerinin kontrol edilmesi ve düzenlenmesi
8.Mezuniyet sonrası eğitim rehberinin hazırlanması için anabilim dalı başkanlıklarına yazı yazılması ilgili değişikliklerin rehber üzerinde değişiklik sağlanarak fakülte kuruluna ve yönetim kuruluna sunulması
9.Sayıştay denetçilerinin istemiş oldukları evrakları hazırlayarak bölüm sorumlusuna teslim edilmesi
10.Nöbet ve ek ders ile ilgili yapılan tahakkukların banka listesinin hazırlanarak bölüm sorumlusuna teslim edilmesi
11.Sağlık Bakanlığına Bağlı kurum dışından rotasyona gelen personellerin nöbet ücretlerinin ayrı olarak hazırlanması ve kişilerin hesaplarına aktarılması
12.Nöbet tutan personellerin ödeme işlemlerinden sonra artan nöbet saatlerinin ek ödeme için döner sermaye işletme müdürlüğüne bildirilmesi
13.İşe Başlayan ve ayrılan personellerin işe giriş ve işten ayrılış bildirgelerinin hazırlanması
14.Kurumdan Nakil olarak ayrılan personellerin maaş nakillerini hazırlayarak bölüm sorumlusuna sunulması
15.Ek özel hizmet tazminatından (arazi tazminatı) faydalanacak personelin evraklarının ve ödeme belgelerin hazırlanması
16.Kurumdan ayrılan personellerin ilişik kesme belgelerinin başlatılması
17.Boş Ek ders çizelgelerinin aylık olarak hazırlanması ve akademik personele ulaştırılması
18.Yersiz ödeme tespit edilen personellerin ek ders ve nöbet borçlanmasının yapılması ve borcun tahsil edilmesi
19.Boş nöbet çizelgelerinin aylık olarak hazırlanması ve Anabilim Dallarına ulaştırılması
20.Diğer okullarda ders veren kurumumuz personellerinin ders yüklerinin ilgili okullara yazışma suretiyle bildirilmesi
21.Anadolu üniversitesi sınavlarında görev almak isteyen personellerin kayıt işlemlerinin yapılması
22.ÖSYM sınavlarında görev almak isteyen personellerin kayıt işlemlerinin yapılması
23.Yapılan bu tüm bu evrakların düzenlenerek arşivlenmesini sağlamak